[linux] Re: cpu gebruik shared libraries

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Zo Aug 27 00:39:40 CEST 2006

> Het is ook een kwestie van tellen als je het uit /proc/<procid>/maps
> haalt...
> grep "\.so" /proc/[0-9]*/maps vindt alle regels met library namen in
> alle processen. De rest kun je zelf aan elkaar knopen..
> Het is natuurlijk wel een momentopname...

Inderdaad en de servers die ik wil bekijken hebben de hele dag door kort
lopende processen. Nagios server bijvoorbeeld.

Folkert van Heusden

--
Feeling generous? -> http://www.vanheusden.com/wishlist.php