[linux] Re: Suggesties op hardware keuze?

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Za Aug 26 11:26:28 CEST 2006

linux-bounce op lists.nllgg.nl <> wrote:

> http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=HHDA24

http://www.4launch.nl/4launch.php?links=shop/shoplinks.php&center=shop/p
roducteninfo.php?productid=014817

AMD64 X2 3800+, Socket 939, 1MB L2 cache (2x 512kB). Deze is 42 euro
duurder: tegen de prijs van het geheel valt dat zo goed als weg verwacht
ik. Ik weet verder niet hoe de prijsverschillen tussen de 2 leveranciers
onderling liggen; je zal wel alles bij 1 leverancier willen aanschaffen.

Rob