[linux] Re: Suggesties op hardware keuze?

Za Aug 26 20:33:35 CEST 2006

Aldus schreef Hugo van der Kooij op Fri, Aug 25, 2006 at 11:24:46PM +0200:
> Is er iemand die beter thuis is in de hardware die nog een aanbeveling
> heeft t.o.v. onderstaande hardware lijst voor een server die een rijtje
> virtual machines moet gaan draaien (Maar niet allemaal tegelijk).

Ik zou een machine met Sun T1 of IBM Power 5 processoren nemen (zie ook de
laatste Linux Magazine) en uiteraard een goed hardware RAID array (FC of
SAS), tenzij in de virtuele machines Windows moet draaien. Vergeet niet
de redundante voeding en geheugen met ECC of beter.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
		[Uit de NSB liedbundel]
Toen Hitler nog Adolfje was, was hij grappig om te zien