[linux] Re: Kan door thunderbird gelezen URL worden doorgelinkt naar browser?

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Ma Aug 28 21:52:13 CEST 2006

Julien Michielsen schreef:
> Heb kort geleden thunderbird geïnstalleerd, en daar ben ik helemaal
> tevreden mee, op een punt na: het lezen van html-referenties. Is er een
> mogelijkheid om een browser op te laten starten door thunderbird, en
> deze op de betreffende URL te laten starten?
> bvd

Julien,

This is the way i did this:
http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?t=278208

- point to a program in thunderbird
- the -remote s required because firefox can be running already
- for suse & mandriva i had to change the name of the firefox-executable

Peter

PS: sorry - moest de hele dag in het dieventaaltje.... zat in m'n vingers