[linux] Re: Kan door thunderbird gelezen URL worden doorgelinkt naar browser?

Ma Aug 28 22:19:37 CEST 2006

Peter Vollebregt wrote:

Om te beginnen: dank voor je antwoord. Helaas alleen dat ik er niet
verder mee kom. Zie verder ....

> Julien,
>
> This is the way i did this:
> http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?t=278208

... ben ik heengegaan, maar geen antword gevonden.

> - point to a program in thunderbird
     Wat bedoel je hiermee? Een van de icoontjes aanmuizen(= ..-wijzen)?
> - the -remote s required because firefox can be running already
     en wat met "- the -remote s required"
> - for suse & mandriva i had to change the name of the firefox-executable
>
> Peter
>
> PS: sorry - moest de hele dag in het dieventaaltje.... zat in m'n vingers

 Ook sorry van mijn kant: zullen wel basale vragen lijken, maar ik
begrijp jouw antwoord niet.

Wederom b.v.d.
Julien

--