[linux] Re: cpu gebruik shared libraries

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Di Aug 29 15:38:23 CEST 2006

> Vraagt al dit speurwerk niet veel meer tijd dan het hercompileren van alle
> libraries?

Het gaat niet om hoeveel tijd je in het compileren steekt maar om de
hoeveelheid onzekere factoren die 't zelf compileren met niet-standaard
vlaggen introduceerd.

> beperkt.  Ik denk daarbij aan bepaalde taken die je slechts op bepaalde
> dagen van de week/maand/jaar draait en die je dus nu mist.  Bovendien zal

Ik ben alleenheerser op dat systeem en weet daardoor goed wat wanneer
draait :-)

Folkert van Heusden

--
Looking for a cheap but fast webhoster with an excellent helpdesk?
http://keetweej.vanheusden.com/redir.php?id=1001