[linux] Re: Compileren TrueCrypt onder Linux

Zo Dec 3 10:25:43 CET 2006

On Sat, Dec 02, 2006 at 05:16:56PM +0100, Johan Wevers wrote:
> Weet iemand in welk Slackware package die zitten, of moet ik die eerst
> van source gaan installeren?

even fantsaseren.... www.slackware.com?

hee kijk daar, een verwijzing naar packages. click. oh kijk nou eens.
wat een concept! verwijzing naar de package brouwser:

http://packages.slackware.it/

selecteer file in current slackware, tik in dmsetup en ja hoor....

device-mapper-1.02.09-i486-1 in extra/lvm2
/usr/man/man8/dmsetup.8.gz
/sbin/dmsetup
/sbin/dmsetup.static

weer 12 seconde van mijn zondag naar de ....

(had je zelf ook kunnen doen toch?)

Roeland (die nog steeds denkt dat er een aantal keuzes ondertussen wel
achterhaald zijn voor je, wwaaronder de distributie en je uucp gebruik)

--
http://www.linux-it.nl