[linux] Re: Compileren TrueCrypt onder Linux

Di Dec 5 10:45:29 CET 2006

On Tue, Dec 05, 2006 at 12:07:28AM +0100, Johan Wevers wrote:
> Hmmm, vreemd. Ik heb het opgelost door generic/default IDE chipset support
> (CONFIG_IDE_GENERIC) aan te zetten. Ik dacht dat dat voor externe
> insteekkaarten met IDE chipsets was? Op m'n desktop staat het uit en die
> kernel doet het gewoon.

"generic" is iets waarbij er wel een lampje mag gaan branden lijkt me.
Hele kerstboom wellicht, of een paar landingslampen van een paar
kiloWatt.  Zo vreemd is het dus eigenlijk niet.....

En dan de help die erbij zit:

If unsure, say Y.

Overigens zijn de meeste distributiebakkers wel van mening dat je het
ook als module kunt neerplanten. Ook zijn er meningen dat soms de keus
voor de distributie wel eens aangepast kan worden.. (ik blijf je tips
geven)

--
http://www.linux-it.nl