[linux] Re: parallelle poort van printer naar usb poort pc of naar router?

Do Dec 7 04:20:58 CET 2006

On Thu, 7 Dec 2006, Alexander Volovics wrote:

> Ik heb een HP Laserjet 6MP en nu een PC zonder parallele poort.
>
> Ik weet dat er kabels bestaan om een parallele poort van een printer
> met een usb poort van een PC te verbinden.
> Maar bestaan er ook kabels om een parallele poort van een printer
> met een router te verbinden zodat je een 'netwerk printer' krijgt?

En die kabel zou automagisch allerlei netwerk protocollen snappen?

Je kan een netwerk interface kopen voor je 6MP maar die kost wel een paar
centen. Of een losse print server die ook niet geheel gratis is.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.