[linux] Re: parallelle poort van printer naar usb poort pc of naar router?

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Do Dec 7 11:32:33 CET 2006

Even rechtstreeks omdat gmail waarschijnlijk niet wordt toegelaten
voor de mail :-(

HP Jetdirect bedoel je?

Mogelijk op marktplaats voor weinig te vinden en anders zijn die
Parallele poort printerservertjes (ook anderen leveren zulke
oplossingen) ook niet zo extreem duur. Het is alleen maar een kleine
verdikking tussen je netwerk kabel en printerkabel ;-)

Marc

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman