[linux] Re: ten einde raad; hoe compileer (en link) ik een boinc applicatie?!

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Do Dec 7 19:48:55 CET 2006

De oplossing bleek -lboinc NA de sourcefile te zetten, geen idee waarom
dat dat anders is :-/

Dus in plaats van:
gcc -lstdc++ -lboinc bt.cpp
(dat werkt dus niet)
maar deze
gcc bt.cpp -lstdc++ -lboinc
(werkt wel).

Het resultaat is: http://www.vanheusden.com/boinctail/
BOINCTail displays the status of jobs running in the BOINC environment
in a 'tail-like' way.
That way one doesn't need an X-server to be able to monitor for example
setiathome or lhcathome.

Folkert van Heusden

--
www.vanheusden.com/recoverdm/ - got an unreadable cd with scratches?
                            recoverdm might help you recovering data