[linux] Re: parallelle poort van printer naar usb poort pc of naar

Huub Reuver h_reuver op mantell.xs4all.nl
Do Dec 7 20:01:08 CET 2006

On Thu, Dec 07, 2006 at 10:33:52AM +0100, Hans Paijmans wrote:

> Ik zou een afgeschreven laptopje proberen te scoren...

Als je toch gat knutselen:
een NSLU2 werkt met linux + samba, kun je daar niet via USB een printer
aan hangen?

Ik heb zelf niet zo'n probleem, want mijn ene printer slikt netwerkkabels
en de andere is toch afgeschreven. Dat probleem met de parallelle poort
had ik in de variant de mijn laptop wel een parallelle poort heeft
maar geen seriele. Handig als je hem wil gebruiken als seriele console.

En de eerste keer dat ik de printer uitleende zag ik een pc zonder
parallelle poort...

Bestaan er intussen al consoles over USB?

Met vriendelijke groet,
Huub Reuver