[linux] ontbrekende files in rsync backup

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Zo Dec 10 11:22:12 CET 2006

Hallo, *

Ik ben momenteel bezig een backup met rsync op te zetten. Nu heb ik ter
controle van de backup een groot directory eens gemount en vergeleken met
 diff --ignore-file-name-case --recursive /mnt/share /backup-dir
Tot mijn verbazing zijn er honderden meldingen Only in /mnt/...
Ik had al wel gezien dat rsync bepaalde bestandnamen niet goed aankan (dan
komt er een melding "file has vanished", maar dat zijn er maar een paar.

Heeft iemand een idee hoe rsync zoveel bestanden kan overslaan, of wat er
anders mis kan zijn?

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11