[linux] Re: 716

luuk luuk op xs4all.nl
Di Dec 12 11:22:59 CET 2006

Op de HCC dagen een aantal mensen gesproken en dat ging op een gegeven
moment over speedtouchmodems. Een ieder daar aanwezig had problemen en het
waren bepaald geen beginnelingen. Bij mij bleek nadat het apparaat een maand
goed werkte de functionaliteit achteruit te gaan. De verbinding werd steeds
trager zowel via kabel als draadloos. Uit nood maar een sweex aangeschaft en
dat loopt als een trein. Xs4all raadde aan om het ding naar KPN terug te
sturen. Veel meer mensen hebben dit soort problemen. Zou maar eens contact
met de leverancier opnemen
Met vr gr
Luuk

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: linux-bounce op lists.nllgg.nl
[mailto:linux-bounce op lists.nllgg.nl]Namens Folkert van Heusden
Verzonden: dinsdag 12 december 2006 10:09
Aan: linux op lists.nllgg.nl
Onderwerp: [linux] Re: 716

> Onzin: dat modem moet zowiezo dat ppp gebeuren doen voor de
> authenticatie tegen xs4all.

Wat Udo ook al schreef: waarom dan die functionaliteit aanbieden als je
't nieteens waar kunt maken? En het is niet een obscure instelling: op
de site van speedtouch staat namelijk keihard een beschrijving hoe dit
te configureren.

Folkert van Heusden

--
Feeling generous? -> http://www.vanheusden.com/wishlist.php