[linux] Re: 716

Di Dec 12 12:19:26 CET 2006

On Tue, Dec 12, 2006 at 11:49:38AM +0100, Johan Wevers wrote:
> Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke toepassing je hebt die die snelheid ook
> gebruikt. Ik heb de traagste ADSL, en mijn PC staat bijna 24/7 te stampen
> met mail (spam :-( ) en p2p verkeer. Met beide trek ik zelfs die verbinding
> niet dicht, een heel enkele keer krijg ik een hoge upload van p2p verkeer
> die de download dichttrekt maar dat is zelden. In elk geval niet vaak genoeg
> om te upgraden naar een duurdere verbinding.

een beetje torrent trekt ook je connectie wel vol hoor. Daarnaast is het
niet eens zozeer de snelheid, maar de luxe die je er van kunt hebben.
Als het dan ook nog eens een bedrijfs-netwerk-connectie is, dan kan je
't opvoeren in je kosten. De keus is dan vaak wel makkelijker te maken.

--
http://www.linux-it.nl