[linux] Re: 716

Di Dec 12 17:16:01 CET 2006

On Tue, Dec 12, 2006 at 02:50:32PM +0100, Folkert van Heusden wrote:
> Suggesties? Moet adsl2+ aankunnen en gewoon ethernet pakketjes uitspugen
> waarvan mijn linux-pc-netwerkkaart dan begrijpt dat ze voor hem zijn.

er zijn zat ADSL modem/routers die dat wel kunnen, ok bridged mode; ik
ben even kwijt bij wie je nu "connected" bent. KPN betekent dat je geen
bridged mode kunt hebben; wel werkt dan die SIP_SPOOF hackgraaitoestand.

Overigens zou ik 't niet willen, raw IP op de interface. Ik laat het
firewallen wel aan een extern doosje over.

--
http://www.linux-it.nl