[linux] Re: 716

Di Dec 12 19:48:46 CET 2006

On Tue, Dec 12, 2006 at 05:22:00PM +0100, Udo van den Heuvel wrote:

> Je bedoelt hopelijk niet in het algemeen?
> Ik zit altijden bij kpn/xs4all op die manier.
> Zelfs met m'n Thomson 510i. (gratis update)

bridged modewerkt niet bij KPN, wel bij BBNed maar die hebben weer
andere nare zaken.

> Met minder flexibiliteit voor nut en spielerei.
> Ieder zijn keus...

Tja. Ook goed hoor, maar als je geen gezanik wil hebben, dan is het
verstandiger als je dat soort zaken weglaat. Zeker als je de setup
ergens neerzet. Wat je thuis doet, moet je zelf weten, incl je vrije
tijd.

Tuurlijk heb je soms wel eens minder flexibele setups maar normaal
gesproken wordt dat nog wel eens overrated allemaal (of underrated). Je
kunt een aardige hoop als je de boel aan een kastje over laat. Geloof
me...

--
http://www.linux-it.nl