[linux] Re: ping = segfault

Do Dec 14 09:56:40 CET 2006

On Thu, Dec 14, 2006 at 09:49:17AM +0100, Folkert van Heusden wrote:

> Kan van alles zijn. Van processor tot chipset, van geheugen tot ide
> kabels.

dat denk ik dus niet want dan zou het niet alleen ping zijn die uit de
bocht vliegt; in mijn ogen is het alarrmerend om te zien dat een rename
van de file opeens een werkende ping oplevert wat niet duidt op hw
problemen maar op een verknald systeem (rootkitje hier of daar, je hoeft
het niet altijd zo te vinden).

--
http://www.linux-it.nl