[linux] Re: Benaderen bestanden via ssh

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Dec 14 20:12:35 CET 2006

Op do, 14-12-2006 te 19:52 +0100, schreef Hans Paijmans:

> Wat is er mis met nx...?

Op zich niets, maar als je enkel wat bestanden wilt benaderen lijkt het
me overkill. Daarnaast moet je dus de nx-server op de andere kant
installeren. En ik denk dat xs4all me dat niet graag ziet doen. Met fish
is het enige wat je nodig hebt een ssh verbinding.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>