[linux] Re: Benaderen bestanden via ssh

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Dec 14 21:53:28 CET 2006

Op do, 14-12-2006 te 21:37 +0100, schreef David van Enckevort:

> Overigens biedt XS4All zelf al webdav aan, dus hoef je het niet te
> installeren ;-)

Dat was ik vergeten, maar nu je het zegt herinner ik me het weer. Maar
ik denk dat ik liever via fish in Konqueror een bestandje aanpas, dan
met WebDav.

Daarnaast zijn er genoeg lokaties waar wel ssh is, maar geen WebDav. (De
meeste hosting providers.) Moet ik trouwens toch eens mee gaan stoeien,
dat WebDav. Ik heb begrepen dat je daar hele leuke dingen mee kunt doen.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>