[linux] Re: Openoffice instabiel?

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Di Dec 19 11:13:53 CET 2006

> Af en toe gebruik ik wel eens Openoffice, hoewel ik voor
> het inlezen van Word-documenten Textmaker veel sneller en veel
> beter vind, al is het dan gewoon commercieel. Laatst probeerde
> ik echter een powerpoint-presentatie in OO te maken, en ik kwam
> nauwelijks verder dan de eerste slide, zo gammel was het.
>
> Ligt dat nou aan mijn installatie (Suse 10.1) of is die module
> echt prut?

Ik heb niet veel ervaring met het presentatie gedeelt, maar ik heb
toentertijd voor een paar lezingen presentaties gemaakt en dat ging
zonder problemen. Was wel een oudere versie (een jaar terug of zo),
maar ik kan me niet voorstellen dat ze het om zeep hebben gebracht.
;-}