[linux] Re: Openoffice instabiel?

Di Dec 19 11:30:14 CET 2006

On Tue, 19 Dec 2006, Hans Paijmans wrote:

> Af en toe gebruik ik wel eens Openoffice, hoewel ik voor
> het inlezen van Word-documenten Textmaker veel sneller en veel
> beter vind, al is het dan gewoon commercieel. Laatst probeerde
> ik echter een powerpoint-presentatie in OO te maken, en ik kwam
> nauwelijks verder dan de eerste slide, zo gammel was het.
>
> Ligt dat nou aan mijn installatie (Suse 10.1) of is die module
> echt prut?

Ehh. Wat probeer je nu te doen? Maak je een nieuwe presentatie of probeer
je een presentatie aan te passen of .....

(Volgens mij maak je namelijk geen powerpoint presentatie met iets anders
als .... powerpoint.)

En zou je nog een koekje willen toewerpen met de versie van OpenOffice?

Een snelle blik leert wel da simpress.bin niet lief is in geheugen gebruik
hier. Het versloeg met gemak een langlopende firefox in het slurpen van
RAM.

Ik denk dat je Vista specs moet hebben op je machine om er iets
fatsoenlijks mee te doen.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.