[linux] Re: Openoffice instabiel?

Erik Dooper edooper op gmail.com
Wo Dec 20 16:50:27 CET 2006

On Tue, 2006-12-19 at 11:04 +0100, Hans Paijmans wrote:
> Af en toe gebruik ik wel eens Openoffice, hoewel ik voor
> het inlezen van Word-documenten Textmaker veel sneller en veel
> beter vind, al is het dan gewoon commercieel. Laatst probeerde
> ik echter een powerpoint-presentatie in OO te maken, en ik kwam
> nauwelijks verder dan de eerste slide, zo gammel was het.
>
> Ligt dat nou aan mijn installatie (Suse 10.1) of is die module
> echt prut?

Ik ben min of meer dagelijkse presentatieklusser op OOo 2.0.nogwat, en
heb zelden problemen. OOo 1.3 was regelrechte ramp, daar heb ik dagen
werk mee verloren maar met de huidige versie (die in de SUSE versies die
met een 10 beginnen zitten) heb ik af en toe zelfs presentaties met 200
slides. Al te snel gaat het dan niet meer, maar crashen doet het
eigenlijk niet. Ook niet met animaties en transities.

Wat ik niet dagelijks doe is in- en export van .ppt, maar als ik dat een
keer moet werkt dat ook goed.

Alles op Linux, uiteraard (goes without saying, eigenlijk).

Mijn € 0.02,

Erik