[linux] Re: Openoffice instabiel?

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Dec 20 18:25:15 CET 2006

Erik Dooper wrote:

> Ik ben min of meer dagelijkse presentatieklusser op OOo 2.0.nogwat, en
> heb zelden problemen..

Allemaal bedankt voor de input. Onder de streep lijkt te staan
dat er dan iets met mijn installatie aan de hand moet zijn.
Dat is toch een beetje in tegenspraak met het gegeven dat ik
al jaren ruzie met OO heb, reden waarom ik ook twaalf hele euro's
heb uitgegeven aan Textmaker en Planmaker (jammer genoeg zit
daar geen powerpoint-equivalent in).

Na ja, ik zal het eens opnieuw gaan installeren...

paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI               013-4662693