[linux] Re: Goede demo voor verstokte windowers

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Do Dec 21 14:22:34 CET 2006

>    Zet er vmware-server op, en installeer tijdens de rest van je demo

Ik heb xen er al op staan.

>    XGL - compiz/beryl zeker doen!

Staat er volgens Yast al op, maar ik zie niet zo 1-2-3 hoe mijn
desktop dit te laten gebruiken.

>    En probeer alle zaken er al op te zetten waarvan wordt gezegd "ja
> maar, dat heb je niet voor linux" (GAIM oid ipv MSN, the GIMP ipv
> fotoshop, OO.o ipv M$ office etc)

De genoemde dingen staan er i.i.g. reeds op. Gaim en OpenOffice
gebruik ik sowieso zelf regelmatig. Gimp heb ik nauwelijks gebruikt.
(Tot op heden zelf niet nodig gehad.)