[linux] Re: Goede demo voor verstokte windowers

Do Dec 21 14:34:34 CET 2006

On Thu, Dec 21, 2006 at 01:28:29PM +0100, Cecil Westerhof wrote:
> Zelf ben ik meer functioneel ingesteld en al die toeters en bellen
> zeggen me niet zo veel. Maar mijn ervaring is dat dit bij Windows
> gebruikers meestal anders is. Heeft men tips hoe mijn collega's te
> verbluffen met wat Linux allemaal kan? Ik denk o.a. aan:

gewoon ermee werken, werkt het beste....

Onlangs iemand bezig gezien met mail en office docs, na een dag verteld
dat hij OOo gebruikte... Nu dus thuis ook (onder windows, dat wel).

compiz/beryl is wel leuk maar je moet wel een goed werkende 3D
implementatie hebben van je video.

Goede media player (mplayer, xine) is wel handig.

--
http://www.linux-it.nl