[linux] Kun je met SuSE 10.1 xcdroast naar dvd schrijven?

Vr Dec 22 11:22:43 CET 2006

Zou een aantal cd's naar een dvd willen schrijven, maar krijg daarop de
melding
cdrecord: Found DVD+ media but DVD+R/DVD+RW support code is missing.
cdrecord: If you need DVD+R/DVD+RW support, ask the Author for
cdrecord-ProDVD.
Wanneer ik echter naar de ftp-site ga waar je vroeger de proDVD keys kon
krijgen staat daar dat je - mits je cdrtools-2.01.01a09 hebt geïnstal-
leerd geen code meer nodig hebt. Nu heb ik - van de cd -
xcdroast-0.98alpha15-51, en daarnaast heb ik cdrtools-2.01.01a23
geïnstalleerd. Maar dat de xroast van cd niet meer kijkt naar de
nieuwere cdrtools lijkt me nogal logisch.
Athlon+SuSE10.1-gebruikers die zonder moeite muziek-cd's naar dvd's
schrijven, en wat hebben jullie gedaan om dit te laten lopen?
En, wanneer het loopt, kun je meerdere cd's na elkaar op een dvd krijgen?
bvd
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl