[linux] Re: [LC Announce] Linux Counter: 139442 registered Linux users (fwd)

Wo Feb 1 18:25:46 CET 2006

On Wed, Feb 01, 2006 at 12:39:28PM +0100, Jelle Boomstra wrote:
> en dan nog zullen een hoop mensen niet hun linux machines registreren. Zolang
> de verschillende distro's niet standaard een pakketje installeren dat
> automagisch eens in de zoveel tijd anoniem zijn uptime registreerd heb je
> niet veel aan het getelde getal. En de kans dat zoiets ooit gaat gebeuren is
> miniem denk ik.

standaard dat pakketje installeert ?

Volgens mij moet je het op vrijwillige basis doen _en_ de getallen
kunnen interpreteren. Ondanks dat ik met de verschillende machines
aangemeld ben, hecht ik er wenig waarde aan.

Je hebt  leugens,
   grote leugens
en statistieken..

--