[linux] Re: [LC Announce] Linux Counter: 139442 registered Linux users (fwd)

Wo Feb 1 21:02:51 CET 2006

On Wed, Feb 01, 2006 at 06:44:17PM +0100, Jelle Boomstra wrote:
> uit. Maar op het moment dat je genoeg gegevens hebt verzameld (over bv hoe
> groot de groep geregistreeden is t.o.v alle linux gebruikers) dan vermoed ik
> dat je dan ook al genoeg data hebt om een conclusie te trekken over je
> oorspronkelijke doel: hoeveel mensen linux gebruiken.

alleen zit je met een variable edie je niet kunt quantificeren: "hoe
groot de groep geregistreerdeen tov  alle linux gebruikers" dus bij
voorbaat kansloos/nutteloos. dat percentage kun je namelijk alleen
ophoesten als je de exacte getallen kent en dan vervalt per definitie de
linuxcounter.....

kortom, zie wat je er in wil zien maar erg nuttig is het niet.

--
http://www.linux-it.nl