[linux] Re: casema kabel problemen?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Do Feb 2 21:54:28 CET 2006

On Thursday 02 February 2006 21:52, hans paijmans wrote:
> Als ik het goed zie heb ik in mijn nieuwe huis (centrum Amersfoort)
> de keuze tussen ADSL en Casema kabel voor het internet. Zijn er bij
> een van beide partijen problemen te verwachten m.b.t. het aansluiten
> van de modems op een linuxbox? En hebben jullie verder nog
> suggesties?

GEEN KAASHEMA!
(slechte ervaringen mee, niet van overtuigd dat ze het  nu wel geleerd hebben.
Ik zou er alleen van overtuigd zijn als ze het afgelopen twee jaar het hele
management hebben vervangen en het aantal problemen van  hun kant heel
significant is gedaald...)

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra