[linux] Re: casema kabel problemen?

hans paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Do Feb 2 22:17:34 CET 2006

Jelle Boomstra wrote:

> GEEN KAASHEMA!
> (slechte ervaringen mee, niet van overtuigd dat ze het  nu wel geleerd hebben.
> Ik zou er alleen van overtuigd zijn als ze het afgelopen twee jaar het hele
> management hebben vervangen en het aantal problemen van  hun kant heel
> significant is gedaald...)

Wat zijn de problemen dan? Ik heb email enzo bij de universiteit,
dus wat ze daarmee uitspoken laat me koud. Als ze er echter vaak
uitliggen of ver onder de snelheid werken is dat wel belangrijk.
Tot nog toe heb ik kabelinternet van ktwaalre gehad, en dat ging
best.

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net