[linux] Re: casema kabel problemen?

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Do Feb 2 22:39:48 CET 2006

> Wat zijn de problemen dan? Ik heb email enzo bij de universiteit,
> dus wat ze daarmee uitspoken laat me koud. Als ze er echter vaak
> uitliggen of ver onder de snelheid werken is dat wel belangrijk.
> Tot nog toe heb ik kabelinternet van ktwaalre gehad, en dat ging
> best.

Ik heb bij Gasema, maar da's alweer een tijdje geleden dus ik mag hopen
dat dat niet meer voor komt, ping's gezien van MEER DAN TWEE EN EEN
HALVE SECONDEN..!!! En dan probeerde ik www.casema.nl te pingen. Need I
say more ? (Sorry, ik moest ff.)

Verder, toen ik in het Gasema gebied kwam te wonen vroeg ik een
aansluiting aan. Ik heb 3x aangevraagd zonder ooit enige reactie vanuit
Gasema te mogen ontvangen. Toen heb ik toch maar ADSL gekozen en daar
heb ik nooit spijt van gehad.

Dit zijn beide gevallen die zich al wat jaren geleden afspeelden, maar
ik heb ook andere ervaringen bij vrienden en zo gezien waardoor ik, net
als Jelle, er niet van overtuigd ben dat ze zich echt hebben verbeterd.
Bij mij mogen ze alleen radio en TV leveren.

Gr,
Rob