[linux] Re: casema kabel problemen?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Do Feb 2 22:24:42 CET 2006

On Thursday 02 February 2006 22:17, hans paijmans wrote:
> Wat zijn de problemen dan? Ik heb email enzo bij de universiteit,
> dus wat ze daarmee uitspoken laat me koud. Als ze er echter vaak
> uitliggen of ver onder de snelheid werken is dat wel belangrijk.
> Tot nog toe heb ik kabelinternet van ktwaalre gehad, en dat ging
> best.
Wat de huidige problemen zijn weet ik niet, ik had in ieder geval veel last
van wegvallende verbindingen(tientallen keren per uur) en slechte DNS.
Dat lag mogelijk aan verkeerde keuzes qua hardeware, maar dat hadden ze met de
modellen daarvoor ook al.
een inherent probleem met kabel is dat de eindgebruikers het koper delen tot
aan de (heet dat ook zo met kabel?) DSALM. met adsl heeft iedereen zijn eigen
stukje koper (met de overspraak van de buren dat wel ja).

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra