[linux] Re: casema kabel problemen?

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Vr Feb 3 10:30:17 CET 2006

On Fri, February 3, 2006 09:53, Jelle Boomstra wrote:
> [...Kees schrijft zijn frustratie van zich af...]
>
> Wow, dat is nog eens een voorbeeld van die mythe(?) dat een tevreden
> klant het aan en paar mensen verteld en een ontevreden klant aan
> tientallen.

Dat is geen mythe.. Je maakt iets sneller kapot dan dat je het
repareert ; zo ook je reputatie.
Ik heb een collega gehad die vrij recent nog bij Gasema heeft gewerkt
en uit zijn verhalen maak ik op dat ik bij hun nog steeds niet op het
goede adres ben.

> Daar zou toch ook een voordeeltje uit te halen moeten zijn: KaasHema
> mag met mij (en met Kees, Rob en/of Roeland misschien ook) contact
> opnemen om mijn loyaliteit voor een nader te specificeren bedrag
> terug te kopen. :-)

Voor de anderen kan ik niet spreken maar ik heb daar niet zo'n
behoefte aan. :-) (Hoewel ik moet bekennen "een niet nader te
specificeren bedrag" best aantrekkelijk klinkt, denk ik dat ik die
verleiding wel kan weerstaan... ;^) )

Ik heb sinds 2001 ADSL-Fast van XS4ALL, weet dat ik daar de hoofdprijs
voor betaal, maar ik heb wel een stabiele, vrij snelle verbinding en
de beschikking over shell servers die zo nu en dan best wel handig
zijn.
De paar keer dat ik contact met de helpdesk heb gehad (2x in 5 jaar
tijd, waarvan de laatste 3 jaar niet) werd ik goed geholpen (dit dan
weer itt sommige anderen hier geloof ik ?).

Verder, ik hoef niet omgekocht te worden : als Gasema een goed product
met goede ondersteuning neerzet samen met de services die ik zoek, dan
zal ik daar gratis nog eens over nadenken. Tot die tijd raad ik het
iedereen af waarvan ik hoor dat hij/zij er over nadenkt, tenzij ik wel
een heel grote hekel aan die persoon heb.. :-P

Gr,
Rob