[linux] Re: casema kabel problemen?

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Vr Feb 3 09:53:45 CET 2006

On Friday 03 February 2006 08:30, Kees Theunissen wrote:

> Hoi Hans,
>
> Eigenlijk is het niet meer nodig; je hebt al genoeg reacties gehad
> over Casema. Toch laat ik me deze mogelijkheid niet ontnemen om na drie
> jaar alsnog de meeste fustraties van me af te schrijven. Zet je schrap.

[...Kees schrijft zijn frustratie van zich af...]

Wow, dat is nog eens een voorbeeld van die mythe(?) dat een tevreden klant het
aan en paar mensen verteld en een ontevreden klant aan tientallen.
Daar zou toch ook een voordeeltje uit te halen moeten zijn: KaasHema mag met
mij (en met Kees, Rob en/of Roeland misschien ook) contact opnemen om mijn
loyaliteit voor een nader te specificeren bedrag terug te kopen. :-)

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra