[linux] Re: casema kabel problemen?

Vr Feb 3 21:55:21 CET 2006

On Fri, 3 Feb 2006, Daniel von Asmuth wrote:

> Ik zou voor XS4all kiezen. Ik heb me destijds bij Casema aangemeld en
> na drie maanden weer afgemeld maar op geen van beide een reaktie
> ontvangen.

Geen ervaring met Casema, wel met UPC dat - denk ik - qua service-niveau
weinig af zal wijken van Casema. Ging er bij UPC nogal van over mijn nek
dat in principe Linux niet werd ondersteund en onbespreekbaar was. Ben
toen overgestapt naar XS4all, waar ik altijd goede service heb gekregen,
en kort geleden in Genève het genoegen heb gehad met webmail mijn
postbus te kunnen lezen.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl