[linux] Re: casema kabel problemen?

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Za Feb 4 11:05:25 CET 2006

> Geen ervaring met Casema, wel met UPC dat - denk ik - qua
> service-niveau weinig af zal wijken van Casema. Ging er bij UPC nogal
> van over mijn nek dat in principe Linux niet werd ondersteund en
> onbespreekbaar was. Ben toen overgestapt naar XS4all, waar ik altijd
> goede service heb gekregen, en kort geleden in Genève het genoegen heb
> gehad met webmail mijn postbus te kunnen lezen.

Heheheh... Chello heeft anders een hééééél goede email service hoor !!

Ik heb in novemebr of december 2000 mijn verbinding opgezegd omdat ik
ging verhuizen (vandaar dat Gasema om de hoek kwam). Per 1-1-2001 betaal
ik niet meer voor de internet verbinding die ik bij hen had.
Nu, anno 4-feb-2006 ontvang ik nog steeds email (lees : spam, maar daar
kies ik voor ; ik kan de forwarding ook uit zetten maar dan weet ik niet
wanneer ze mijn account verwijderen.) vanaf mijn Chello emailadres. Ook
kan ik nog steeds met hetzelfde wachtwoord inloggen op de webmail
interface van Chello..
Het zou mij niets verbazen dat, wanneer ik een kabelmodem op het
kabelnet in dezelfde wijk zou prikken, ik zelfs nog gratis en voor
nietsch zou kunnen internetten.. Maar ik heb helaas geen mogelijkheden
om dat uit te proberen. ;^D

Als dat geen service is.... Dan weet ik het ook niet meer :^P..
Hahahaa..

Gr,
Rob