[linux] Re: casema kabel problemen?

Michiel Piscaer Michiel op piscaer.com
Za Feb 4 11:08:31 CET 2006

Op 3-feb-2006, om 21:55 heeft Julien Michielsen het volgende geschreven:

> Geen ervaring met Casema, wel met UPC dat - denk ik - qua service-
> niveau
> weinig af zal wijken van Casema. Ging er bij UPC nogal van over
> mijn nek
> dat in principe Linux niet werd ondersteund en onbespreekbaar was. Ben
> toen overgestapt naar XS4all, waar ik altijd goede service heb
> gekregen,
> en kort geleden in Genève het genoegen heb gehad met webmail mijn
> postbus te kunnen lezen.

Wat me opvalt is, wanneer ik de naam verander van casema of UPC in
@home. Het verhaal dan nog steeds op gaat. Zou je dan niet kunnen
stellen dat deze bedrijven gewoon slecht zijn? Waardoor zou dat
komen, door dat ze een monopolie positie hebben op de kabel, waardoor
ze erg laks omgaan met hun klanten?

Mvgr,

Michiel Piscaer