[linux] Re: casema kabel problemen?

Za Feb 4 15:14:36 CET 2006

On Sat, Feb 04, 2006 at 11:08:31AM +0100, Michiel Piscaer wrote:
> Wat me opvalt is, wanneer ik de naam verander van casema of UPC in
> @home. Het verhaal dan nog steeds op gaat. Zou je dan niet kunnen
> stellen dat deze bedrijven gewoon slecht zijn? Waardoor zou dat
> komen, door dat ze een monopolie positie hebben op de kabel, waardoor
> ze erg laks omgaan met hun klanten?

het is in eerste instantie niet de core business. Als ik plotsklaps in
de nagelversier-industrie ga, kan je verwachten dat ook ik er niks van
ga baken.

Casema, UPC, Kabelfoon: allemaal TV/Radiobedrijven die voor het gemak
nog wat meer meesturen over die kabel maar het alleen niet zo in de
vingers hebben.

bij een ISP is dat anders, dat is namelijk wel de core business. En ze
laten de connectivity vaak over aan andere bedrijven die het wel goed
voor elkaar hebben. Ook niet altijd code business maar de technieken
hebben zoveel raakvlakken dat je dat gerust aan een connectivity
provider kan overlaten. Bijvoorbeeld de KPN.

--
http://www.linux-it.nl