[linux] Re: casema kabel problemen?

Jan Gnodde info op gnodde.com
Za Feb 4 17:19:37 CET 2006

Op zaterdag 4 februari 2006 11:08, schreef Michiel Piscaer:

> Wat me opvalt is, wanneer ik de naam verander van casema of UPC in
> @home. Het verhaal dan nog steeds op gaat. Zou je dan niet kunnen
> stellen dat deze bedrijven gewoon slecht zijn? Waardoor zou dat
> komen, door dat ze een monopolie positie hebben op de kabel, waardoor
> ze erg laks omgaan met hun klanten?

Dan wil ik toch even een lans breken voor de kabelaar Multikabel (waar ikzelf
klant van ben): het enige, dat ik op hen heb op te merken is dat ze erg
Windhoos-gericht zijn, en dat ze geen vast IP-nummer geven (hoewel dat
laatste in de parktijk erg meevalt: ik heb al bijn a een jaar hetzelde IP).
Verder doen ze het goed.

Jan.