[linux] Meerdere keren firefox openen via ssh -X

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Za Feb 11 09:28:26 CET 2006

Door een probleem moet ik Evolution nu via 'ssh -X' opstarten. Werkt
redelijk, maar er is een vreemd probleem. Normaal kan ik een link
aanklikken en dan wordt er een nieuw browser window geopend. Nu ik dit
via 'ssh -X' doe werkt dit niet. Firefox wil het dan perse met een ander
profiel doen. Is een 'beetje' lastig. Weet iemand wat hier tegen te doen
is?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>