[linux] Re: Een zeer vreemd keyboard probleem

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Feb 13 05:59:08 CET 2006

Op ma, 13-02-2006 te 05:49 +0100, schreef Cecil Westerhof:
[knip beschrijving probleem keyboard]

> Ik was helaas te voorbarig. Ben verder gegaan met het testen van Xen.
> Nadat ik weer gewoon in SUSE ben opgestart, is het probleem terug
> gekeerd. Het lijkt er op dat bij langzaam typen het probleem minder snel
> optreed, maar het blijft optreden. Ik heb het keyboard rechtstreeks
> aangesloten en een ander keyboard aangesloten, maar het probleem blijft
> optreden. Het lijkt mij dus het waarschijnlijkst dat er een config
> bestand om zeep is geholpen (of kan het een hardware probleem zijn). Hoe
> moet ik dit weer goed krijgen?

Het gaat trouwens verder als het keyboard. Als ik firefox 'quit' dan
gaat de keyboard bell ook als een gek tekeer, totdat ik een <Esc> geef.
(Tot op heden heb ik dit nog enkel met firefox gehad, niet met een ander
programma. Heel erg veel heb ik nog niet geprobeerd.)
Zolang ik met 'ssh -X' werk, treed nog het keyboard probleem op, nog het
probleem bij het sluiten van firefox.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>