[linux] Re: XS4All ADSL configureren voor bridged mode?

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Zo Feb 12 09:01:48 CET 2006

> Speciaal bij een Thompson verwacht ik weinig van de NAT-implementatie.
> De router erachter moet in dat geval alle NAT verwerken zodat geen
> verbindingen fout gaan.

Ik gebruik zelf een Thomson 510i in SIP spoof mode. Zoek er maar eens
naar : er is best veel info over te vinden, maar zover ik heb gezien
alleen icm Alcatel/Thomson.
Het idee erachter : de Thomson krijgt een fake IP en je internet NIC het
internet IP. Geen DHCP. Werkt perfect (iig wel bij XS4ALL want je hebt
een vast IP adres).

Gr,
Rob