[linux] Re: XS4All ADSL configureren voor bridged mode?

Zo Feb 12 11:09:11 CET 2006

On Sun, Feb 12, 2006 at 09:01:48AM +0100, Rob Sterenborg wrote:
> Ik gebruik zelf een Thomson 510i in SIP spoof mode. Zoek er maar eens
> naar : er is best veel info over te vinden, maar zover ik heb gezien
> alleen icm Alcatel/Thomson.

probleem blijft alleen dat de $OP natuurlijk een ZyXEL heeft staan. En
het is inderdaad alleen een hack van A/T.

Als je verder googleddan worden die A/T gevallen ook door anderen
geclassificeerd als braindead ;-)

Maargoed, als je (om wat voor reden dan ook) routing en firewalling
zelf wil doen, dan is het een oplossing. Die dingen kosten op markt-
plaats vrijwel niks.

Wij vervangen ze in de business bijna altijd voor wat knappers in ieder
geval....

--
http://www.linux-it.nl