[linux] Re: Hoi, belastingdienst is zover

Zo Feb 12 19:51:48 CET 2006

On Sun, 12 Feb 2006, Udo van den Heuvel wrote:

> De massa denkt niet. De massa kijkt, SBS6 bijvoorbeeld.
> 'Het' is allemaal te ingewikkeld. En die terroristen he?
>
> Weet iemand waarom ik de TV-out van mijn VIA SP8000E in Xorg niet goed
> aan de gang krijg in 24-bit (verwrongen beeld) maar wel in 16-bit?

Ik denk dat je je aangifte biljetten door elkaar hebt gegooid.

Als je een technische vraag wil stellen gooi het dan vooral niet onder een
andere discussie. (En zorg dan dat er wat meer informatie bij staat.) Of
is dat ook te ingewikkeld ;-)

Hugo.