[linux] Re: Een zeer vreemd keyboard probleem

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Feb 13 05:49:02 CET 2006

Op ma, 13-02-2006 te 00:36 +0100, schreef Cecil Westerhof:

> Het is een beetje bizar. Ik had een paar keer gereboot en het probleem
> bleef. Ik heb geboot met Xen (wat ik net had gedownload) en daar trad
> het probleem niet in op. Weer in mijn normale SUSE opgestart en nu heb
> ik het probleem ook niet meer. Is toch wel een beetje eng, maar ik zou
> niet weten wat ik hier verder mee moet. :-{

Ik was helaas te voorbarig. Ben verder gegaan met het testen van Xen.
Nadat ik weer gewoon in SUSE ben opgestart, is het probleem terug
gekeerd. Het lijkt er op dat bij langzaam typen het probleem minder snel
optreed, maar het blijft optreden. Ik heb het keyboard rechtstreeks
aangesloten en een ander keyboard aangesloten, maar het probleem blijft
optreden. Het lijkt mij dus het waarschijnlijkst dat er een config
bestand om zeep is geholpen (of kan het een hardware probleem zijn). Hoe
moet ik dit weer goed krijgen?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>