[linux] Firefox & IPv6

Do Jan 12 22:57:02 CET 2006

Hoi,

Het bevreemd me wat dat firefox een voorkeur voor IPv4 heeft in plaats van
IPv6.  Althans dat is wat ik met Linux merk. Want een XP laptop in
hetzelfde netwerk die ook firefox v1.5 draait heeft wel een voorkeur voor
IPv6 voor dezelfde locale hosts.

En lokaal heb ik alles van IPv6 adressen voorzien:
hvdkooij.xs4all.nl.     38400   IN      AAAA    2001:888:10fa::1
hvdkooij.xs4all.nl.     38400   IN      A       192.168.1.2

Ik heb wat zitten neuzen maar niets kunnen vinden met google.

Expliciete IPv6 sites (zoals www.ipv6.klingon.nl) worden gewoon met IPv6
benaderd.

Iemand nog een suggestie waar dat te beinvloeden is op een Fedora Core 4
machine?

Hugo.