[linux] Zoekend naar geluid firefox-Segmentation fault geoogst

Za Jan 14 13:46:59 CET 2006

_Moest_ toch een keer geluid krijgen uit mijn Asus, en heb maar een keer
gedaan wat ik van Roeland moest doen: OSS geïnstalleerd. Lukte eerst ook
daar niet mee, en ben toen maar gaan zoeken hoe het nou zat met de aan-
sluiting. Toen was het in orde, maar ik kon de koppeling met firefox
voor een plugin niet vinden. En ook de konsekwentie van $50 naar OSS
spreekt me niet geweldig aan. Daarom machine opnieuw opgestart om te
proberen de zaak met alsa te laten werken. (Op zijn minst zitten de plug
nou goed, en dat helpt ook :) Toen ik daarna firefox opstartte om e.e.a.
over alsa + asus te zoeken kreeg ik na de klik op het icon even een
dansen van de vos, een trilling van het bureaublad, en niets anders. Bij
het starten vanuit een console:
firefox
/usr/bin/firefox: line 259: 10280 Segmentation fault      $MOZ_PROGRAM
$MOZ_LANG
En voor de installatie van OSS werkte firefox prima. Iemand een
suggestie hoe OSS firefox in de wielen gereden kan hebben?

PS Dank aan Jelle voor de directories-opmerking. Zal echter nog tot
vanavond duren eer ik daarmee kan gaan zoeken.
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl