[linux] Re: mozilla, nfs en dynamic link

Zo Jan 15 15:56:15 CET 2006

On Sun, 15 Jan 2006, paai wrote:

> Sinds jaar en dag heb ik de .mozilla directory op een centrale
> computer, en exporteer hem via nfs. Op de client heb ik dan
> een dynamische link naar die directory, en dat heeft altijd
> gewerkt.
>
> Mijn 64-bits installatie verdomt het in alle toonaarden. De nfs-
> directory is gemount, en volkomen zichtbaar voor de user, de permissies
> en uids kloppen. Mozilla wil echter niet starten.

En als je alles eens weghaalt uit de home directory en alles lokaal
draait? Wordt dan ook e.e.a. correct aangemaakt en zo? Het heeft geen zin
in een NFS omgeving te graven als het lokaal al fout gaat.

Verplaats dan de aangemaakte mozilla omgezing (aangenomen dat het al
lukt) en haal je NFS mount terug.

En loop daarna eens de rechten na tussen een NFS mounted structuur en de
lokale struktuur op die computer.

Hugo.