[linux] Re: mozilla, nfs en dynamic link

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Zo Jan 15 16:44:47 CET 2006

Hugo van der Kooij wrote:

> En als je alles eens weghaalt uit de home directory en alles lokaal
> draait? Wordt dan ook e.e.a. correct aangemaakt en zo? Het heeft geen zin
> in een NFS omgeving te graven als het lokaal al fout gaat.

Ja, uiteraard had ik dat ook geprobeerd. Lokaal werkt alles.

> Verplaats dan de aangemaakte mozilla omgezing (aangenomen dat het al
> lukt) en haal je NFS mount terug.

gedaan, gedaan...

> En loop daarna eens de rechten na tussen een NFS mounted structuur en de
> lokale struktuur op die computer.

en gedaan.

Er is een verschil in dat de nieuwe .mozilla de rechten drwx------ heeft
en de oude (op de nfs-server) de rechten drwxr-xr-x. Maar als ik dat
verander heeft dat geen resultaat, noch voor de nieuwe 64-bits linux
(mozilla start niet) noch voor de oude 32-bits linux die ernaast staat,
net zo is geconfigureerd, en wel mozilla start.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University, Faculty of Arts,        Dept. of Linguistics & AI